Systemy CMS i CRM
Dzięki wypracowanemu doświadczeniu stworzyliśmy metodologię tworzenia własnych systemów CMS i CRM.
Zazwyczaj nie korzystamy z żadnych gotowych rozwiązań dostosowując panel zarządzania treścią do potrzeb użytkownika, ale jeśli życzenie Klienta jest inne nie ma z tym żadnego problemu, ponieważ posiadamy również doświadczenie z systemami CRM i CMS innych producentów.
Dlatego jesteśmy w stanie wykonać nawet najbardziej skomplikowane zlecenia związane z naprawą i dostosowaniem tychże rozwiązań.
Content Management System
W serwisach informacyjnych jedną z najważniejszych rzeczy jest prezentacja aktualnych i wyczerpujących informacji o firmie, dlatego niezwykle ważna jest możliwość ich szybkiej modyfikacji.
Do tego celu służy oprogramowanie wspierające publikację informacji w internecie.
Tworzone przez nas rozwiązanie pozwala na efektywne zarządzanie treścią stron i serwisów WWW oraz eliminuje przeszkody związane z koniecznością jej częstej modyfikacji.
Korzyści wynikające z użytkowania naszych systemów CMS
- pełna kontrola nad treścią serwisu
- natychmiastowy czas publikacji informacji
- duża wydajność i łatwość obsługi
- możliwość wdrażania dodatkowych modułów
- bezpieczeństwo danych
- mniejsze koszty związanych z aktualizacją informacji
- łatwa i intuicyjna edycja zawartości serwisu
- eliminacja konieczności zakupu drogiego oprogramowania
- brak konieczności zatrudniania informatyków
- całkowite uniezależnienie się od projektanta serwisu
- możliwość wprowadzania informacji długo przed ich publikacją oraz automatyczne usuwanie nieaktualnych
- brak konieczności znajomości jakiegokolwiek języka programowania
- idealne dostosowanie oprogramowania do potrzeb Klienta
Customer Relationship Management
Kluczowe wartości w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa to stały kontakt i zadowolenie klienta.
Oprogramowanie CRM to system informatyczny, który pośredniczy w kontaktach między przedsiębiorstwem a jego klientami, pomagając zbudować więź z firmą oraz lojalność wobec marki.
Nasze systemy CRM zostały wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań, które pozwalają sprawnie gromadzić oraz zarządzać krążącą informacją.
Korzyści z wprowadzenia CRM w firmie
- polepszenie wizerunku firmy w oczach klientów
- usprawnienie obsługi, a w konsekwencji utrzymanie stałych klientów
- stworzenie centralnej bazy informacji o klientach w firmie
- zwiększenie ich efektywności pracy pracowników
- szybszy czasu obsługi klientów
- wydajniejszy przepływ informacji
- wprowadzenie indywidualizacji w sposobie obsługi klienta
- szybsze reagowanie na zmiany rynkowe